2014. január 12., vasárnap

Banacsinta

Hozzávalók:
  • 1 érett banán (nekem 100 g volt),
  • 2 tojás (mivel picik voltak, így 80 g),
  • ízlés szerint fahéj, gyömbér, stb.,
  • lenmag, szezámmag, stb.,
  • valamilyen olaj a sütéshez (nálam kókuszzsír).

Elkészítés:
  1. A hozzávalókat turmixoljuk össze.
  2. Palacsintasütőben két evőkanálnyi halmokat süssünk, mint a palacsintát.
  3. Lekvárral, joghurttal, mézzel, friss gyümölccsel vagy juharsziruppal tálaljuk! Jó étvágyat!

Nem tudom, nekem elég nehéz volt megfordítani, szóval talán egy kis sütőport vagy valami lisztfélét mégiscsak elbír. Könnyű a tésztája. Vagy egyszerűen süssük úgy, mintha rántotta lenne - bár úgy elég bizarr, nem?
Melegen jobban érződik rajta a banán, hűlve már inkább sima palacsintaízű.
Az egész tartalma (az olaj és öntet nélkül): 225 kalória, 12 g fehérje, 23 g szénhidrát, 10 g zsír.
Két evőkanáljával nekem pont 6 darab készült. Bátran merem ajánlani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...